Česta pitanja

1. i najvažnije pitanje koje svi klijenti pitaju, jeste: Da li je Chip Tuning bezbedan za moj automobil?
Race Chip Tuning je apsolutno bezbedan za tvoj automobil, što dokazuje preko 500.000 prodatih Race Chip uređaja širom sveta i isto toliko zadovoljnih korisnika.

2. po listi prioriteta, ali ne manje važno pitanje je sledeće: Ako Vi (misli se na Race Chip Tuning) kažete da povećavate snagu i obrtni moment motora, ugradnjom Vašeg uređaja, kako to da fabrika pri samoj proizvodnji nije uradila to isto, ako je to sigurno i bezbedno da se uradi na elektronici vozila i da se motor fabrički programira isto tako kao što ga Race Chip Tuning reprogramira?
Razvojem elektronike i softvera, došlo se do toga da proizvođači automobila danas proizvode svega nekoliko osnovnih modela motora, apsolutno mehanički i fizički istih, čiju snagu diferenciraju putem elektronike i to dodatno naplaćuju krajnim kupcima prilikom kupovine novog vozila. Naš moto je hardver ostaje isti, softver čini razliku.

3. ali ništa manje zanimljivo pitanje je: Da li će mi automobil više trošiti goriva nakon čipovanja i da li će popravke motornog, pogonskog i kočionog sklopa biti češće i skuplje?
Sama potrošnja vozila je manja iz razloga što na istom stepenu opterećenja, u istom stepenu prenosa, pri istoj brzini kretanja vozila, motor raspolaže sa većom količinom snage i obrtnog momenta i u krajnoj ekploataciji koristi manje resursa, za postizanje istih rezultata. To u praksi znači da je za postizanje istih rezultata ubrzanja i međuubrzanja, potrebno manje pritiskanje gasa, kako bi potrošnja ostala nepromenjena. Ukoliko motor, pogonski i kočioni sklop, nisu imali prethodno skrivene kvarove i imali su odgovarajuće propisano održavanje od strane fabrike u skladu sa najvišim standardima, neće doći do nikakvog kvara ili nepredviđenog ponašanja prilikom rada motora. Ono do čega može u praksi doći jeste veća potrošnja vozila, i isto tako nepredviđeni kvarovi, ali samo iz subjektivnog razloga, odnosno iz gaženja automobila i vrtenja motora u ludački visokim obrtajima, za šta taj motor nije deklarisan i nije proizveden. Zaključak je da ukoliko se nastavi sa normalnom eksploatacijom vozila, doći će do osetno manje potrošnje, ali isto tako i do mnogo veće snage i obrtnog momenta u trenutcima kada je to vitalno, prilikom ubrzanja (kretanja iz mesta) i prilikom međuubrzanja (preticanja ostalih učesnika u saobraćaju) vozila, kada je to potrebno i neophodno, radi bezbednije i dinamičnije vožnje.

4. pitanje, iz ugla pravnika i legalnosti celog procesa Chip Tuninga: Ko meni garantuje da je to što Vi (Race Chip Tuning) legalno i da neću izgubiti garanciju na svoje vozilo, a takođe ko mi garantuje da neću imati problema sa policijom jer moj motor ostvaruje više snage nego što je deklarisano u saobraćajnoj ispravi?
Race Chip Tuning je apsolutno legalan proizvod, dizajniran, projektovan, napravljen i testiran u Nemačkoj. Nije jeftina kopija nekog uređaja ili uređaj koji je napravljen na osnovu nečijih tehničkih crteža na internetu. Radi se o proizvodu koji je poslednja reč tehnologije u autoindustriji, što govori njegova povezanost sa aplikacijom na mobilnom telefonu, a potom putem interneta veza sa Data Centrom u Štutgartu, odakle se upravlja celokupnom Race Chip Tuning tehnologijom i gde se rešavaju svi eventualni tehnički problemi koji se mogu pojaviti prilikom ugradnje i eksploatacije.
Fabrička garancija na vozilo ne može da se izgubi iz razloga, što se pre svakog odlaska na redovan servis Race Chip Tuning može u roku od 2 minuta skinuti sa vozila i ne postoji nikakav podatak u samoj memoriji računara vozila, da je uređaj nekada bio instaliran na vozilu. To je ostvareno principom koji uređaj ima projektovan u svojoj arhitetkturi, a to je By Pass princip, koji samo premošćuje i modifikuje informaciju koju računar motora dobija sa turbine i ostalih komponenti motora, na koje je Race Chip uređaj prikačen.
Do povećanja snage dolazi u trenutku kada se aktivira Sport ili Race režim rada motora. U tim trenutcima snaga motora je veća, dok je u trenutku kada je motor u režimu Efficiency snaga motora manja od fabričke, kako bi ekonomičnost i potrošnja bili prioritet. Da li to znači da u tom režimu rada treba platiti registraciju vozila manje, zato što ne ostvaruje deklarisanu snagu navedenu u saobraćajnoj ispravi? :)

5. ali ne i manje važno pitanje je: Zašto Vi (misli se na Race Chip Tuning) ne testirate čipovana vozila na dinamometru (Dynamometer – Uređaj koji na valjcima meri snagu i obrtni moment, koje vozilo prenosi točkovima na asfalt) kao što to rade ostali tjuneri i proizvođači Chip Tuning softvera?
Na ovo pitanje je pravi odgovor kontra pitanje. U kom režimu rada da testiramo vozilo? S obzirom da kupovinom Race Chip Tuning uređaja, klijent dobija tri režima rada, tri Chip Tuning mape u jednom uređaju + fabrička mapa, koja ostaje netaknuta na samom vozilu i u memoriji računara motora.
Kao i za sve ostalo što radimo u Chip Tuningu, trudimo se da maksimalno pojasnimo sve pojmove svojim potencijalnim i budućim klijentima i stoga prilažemo naše inžinjersko viđenje aktuelne čip tjuning problematike: Klasičan Chip Tuning koji podrazumeva elektronsko reprogramiranje ECU jedinice motora, menja samo podrazumevane (trenutne) performanse motora u trenutku samog procesa čipovanja, ne obazirući se na faktičko stanje motora i ne uzimajući u obzir parametre koji se menjaju na samom motoru u toku dalje eksploatacije, starenjem vozila i njegovih komponenti, kao i unapred definisanim i programabilnim elementima kojima je softverski predviđen rok trajanja i eksploatacije. Race Chip Tuning sve vreme uči od automobila, prati sve parametre rada motora, menjača, pogonskog i upravljačkog sklopa, sistema kočenja i oslanjanja, kao i svih sistema aktivne bezbednosti vozila i te informacije upisuje u svoju bazu podataka, koju putem telefona i internet konekcije na telefonu razmenjuje sa Data Centrom u Štutgartu i time svakodnevno prilagođava performanse vozila, kako bi se iz njega izvukao maksimum u zavisnosti od stanja mehaničkih i elektronskih komponenti, izvršenog redovnog servisnog intervala i pređene kilometraže vozila.

Nadamo se da smo kao Race Chip Tuning tim u Srbiji i zvaničan distributer RaceChip Chiptuning GmbH za teritoriju Srbije, uspeli da odgovorimo na sva tvoja potencijalna pitanja i nejasnoće. Ukoliko postoji neko pitanje ili nejasnoća naš sales i support tim ti u svakom trenutku stoji na raspolaganju.

Race Chip Tuning – Lider na tržištu u oblasti Chip Tuninga.
Vozi više, plati manje Dekarbonizacija
Listamo se na portalu ShopMania u kategoriji Auto Delovi